Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
August 19, 2010
Image Size
8.6 KB
Resolution
99×56
Thumb

Stats

Views
636
Favourites
25 (who?)
Comments
20
×
Vieri Stamp by Dark-Zeblock Vieri Stamp by Dark-Zeblock
:lmao: I have not seen one of Vieri, so I thought I'd do one. I put like, because barely anyone love Vieri. :D I know it looks plain and simple, thats because I don't know much about stamps.....

btw you can use it for whatever you want to use it for. ;) Just don't alter and say its yours, yes? :XD:

Thumb: :thumb175971706:
Add a Comment:
 
:iconlddandmrh4ever:
LDDandMRH4ever Apr 6, 2013  Hobbyist General Artist
Vieri gets too much hate, I like him and I don't know why nobody else does. I guess it's just because he's a templar, haha.
The first time you meet Vieri in the game, that was when I got interested in him. :D
Reply
:iconzombiewiz:
Nice to know someone else loves him... :3 I began to like him when I played the game the first time - don't know why. He's handsome... :>
Reply
:icondark-zeblock:
Dark-Zeblock Sep 25, 2011  Student General Artist
:nod: Yeah. I like him first time round too. :XD:
Reply
:iconfarairaifa:
farairaifa Mar 22, 2011  Hobbyist Digital Artist
I like him only after I read the novel...
Reply
:icondark-zeblock:
Dark-Zeblock Mar 22, 2011  Student General Artist
:nod: I kinda liked him more when I read that letter. :)
Reply
:iconfarairaifa:
farairaifa Mar 22, 2011  Hobbyist Digital Artist
Yea... poor little guy, his father is a bitch, I want to hug Vieri when I read it, to bad Ezio cannot hug people... (except Leo)
Reply
:icondark-zeblock:
Dark-Zeblock Mar 23, 2011  Student General Artist
:XD: True! :iconleodanceplz::iconeziodanceplz:
Reply
:iconfarairaifa:
farairaifa Mar 24, 2011  Hobbyist Digital Artist
BROMANCE ALERT! :heart:
Reply
Add a Comment: